מדיניות החזרת מוצרים

צרכן רשאי להחזיר מוצרים, במידה ולא חלפו 14 ימים מיום קבלת השעון ובמידה והשעון חדש ובאריזתו המקורית ולא נגרם לו שום נזק פיזי או נזק ממגע עם נוזלים. במידה ויש תקלה בשעון הלקוח רשאי לפנות לשירות הלקוחות של האתר דרך הוואטסאפ וצוות האתר יעזור בפתרון הבעיה/תקלה. במידה והלקוח מחזיר מוצר הוא ידרש לשלוח את המוצר אלינו למחסן והזיכוי יתבצע לאחר בדיקת מעבדה שאכן המוצר חדש ותקין כפי שהלקוח קיבל אותו מלכתחילה ולא יוחזרו תשלומי *משלוחים בעת הזיכוי גם אם הלקוח קיבל משלוח חינם.

*עלות משלוח היא: 30 ש"ח לכל כיוון (עלות זו קיימת בעת החזרת מוצר) גם אם קיבלתם משלוח חינם בעת ההזמנה.

*חשוב לדעת שעל הלקוח חלה אחריות לדאוג לשנע את המוצר התקול או התקין במידה ואינו מעוניין בו בצורה עצמאית.

ללקוח תינתן אפשרות להשתמש בשירות המשלוחים של האתר ולבקש מצוות התמיכה של האתר לשלוח שליח לאסוף את המוצר במידה וירצה להחזירו או להחליפו בתשלום. עלות משלוח *לכל כיוון היא 30 ש"ח. 

*לכל כיוון הכוונה – להגיע לאסוף מוצר מהלקוח ולהביאו אל המחסן שלנו שווה ל-2 כיוונים, הלוך וחזור ז"א 60 ש"ח דמי משלוח.

  • הצרכן ישא בדמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר או 100 שח הנמוך מבניהם, כקבוע בחוק.

לא ניתן להחזיר את המוצרים הבאים:

  • מוצרים שנפתחו, שומשו וסונכרנו בבית הלקוח לטלפון או למכשיר נייד אחר
  • מוצרים שנפגמו.
  • מוצרים שאריזתם נפתחה.
  • מגני מסך או אביזרים רגישים גם אם לא שומשו

למה לרכוש דווקא אצלנו?

חשוב לדעת שאנחנו מייבאים מחו"ל את כל השעונים באתר, בודקים ומוודאים שתקבלו מוצר חדש ותקין!

ברגע שאתם מסיימים את ההזמנה, החבילה שלכם נבדקת ונארזת מיידית ומועברת לחברת המשלוחים שלנו להפצה לנקודת איסוף קרובה לביתכם!

חברת XBAND מחשיבה את עצמה מהחברות המובילות בישראל בשל השירות האישי אם זה בטלפון, בוואטסאפ או במייל וזמינים תמיד עבורכם לכל שאלה. כל המידע על המוצר שאתם רוכשים רשום באתר בצורה שקופה ומדוייקת על מנת שתדעו בדיוק מה אתם מזמינים ולא יהיו טענות לאחר מכן.

עוד סיבה לרכוש אצלנו היא שברגע שתסיימו את ההזמנה ישלח אליכם למייל סרטון וידאו בעברית אשר הכנו במיוחד עבור השעון שרכשתם ויסביר לכם צעד צעד איך לסנכרן את השעון לטלפון שלכם ואם לא הצלחתם לבד-אנחנו תמיד כאן לעזרה. מקווים שתבחרו בנו בקנייה הקרובה שלכם.

xband.co.il