החזרת מוצרים:
 

ראשית זו זכותכם המלאה להחזיר מוצר כל עוד לא עברו 14 ימים מהרכישה.

כל עוד לא נפתח המוצר ולא סונכרן וחובר לטלפון שלכם ורק אם הוא במצב חדש כפי שקיבלתם אותו מאיתנו!

זיכוי עבור מוצר יתבצע לאחר שהלקוח יחזיר את המוצר למחסני החברה על חשבונו – ז״א הלקוח צריך לדאוג לשלוח את המוצר לכתובת משרדי החברה והלקוח משלם את עלות השילוח או לסירוגין ניתן לבקש משירות הלקוחות של החברה שישלחו שליח שיאסוף מכם את המוצר שתרצו להחזיר והלקוח ישלם את עלות המשלוח. ( משלוח כפול הלוך חזור)

לאחר בדיקה ואישור הצוות הבודק שאכן המוצר במצב חדש ולא בוצע בו כל שימוש או נזק ניתן יהיה לקבל *זיכוי כספי באמצעי בו שילמתם בעת הרכישה בלבד.

*זיכוי כספי בעת החזרת המוצר יתבצע פחות עלויות המשלוח ופחות 5% מעלות העסקה כולה או 100 שקלים (הזול מבינהם) כחוק! ז״א עלות המוצר פחות 29 ש״ח ו5% אחוז.

חשוב לדעת! אין אחריות על רצועות.

למה לרכוש דווקא אצלנו?

חשוב לדעת שאנחנו מייבאים באופן עצמאי את כל השעונים באתר, בודקים ומוודאים שתקבלו מוצר חדש ותקין!

ברשותינו מחסן באשדוד עם כל הסחורה וברגע שאתם מסיימים את ההזמנה, החבילה שלכם נבדקת ונארזת מיידית ומועברת לחברת המשלוחים שלנו להפצה עם שליח עד הבית! אנחנו לא עובדים עם הדואר כי חשוב לנו שתתפנקו ותיהנו… וניתן לשלם בכל אמצעי תשלום נוח לכם כולל מזומן.

אנחנו שונים מהאתרים השונים שאתם נתקלים בהם ביום יום אשר מציעים משלוח חינם ושולחים לכם חבילות מסין מבלי לבדוק את המוצרים והרבה פעמים החבילות מגיעות אליכם לאחר חודשים רבים ותצטרכו לגשת לדואר הקרוב ולהמתין בתור… לא נוח!

חברת XBAND מחשיבה את עצמה מהחברות המובילות בישראל בשל השירות האישי אם זה בטלפון, בוואטסאפ או במייל וזמינים תמיד עבורכם לכל שאלה. כל המידע על המוצר שאתם רוכשים רשום באתר בצורה שקופה ומדוייקת על מנת שתדעו בדיוק מה אתם מזמינים ולא יהיו טענות לאחר מכן.

עוד סיבה לרכוש אצלנו היא שברגע שתסיימו את ההזמנה ישלח אליכם למייל סרטון וידאו בעברית אשר הכנו במיוחד עבור השעון שרכשתם ויסביר לכם צעד צעד איך לסנכרן את השעון לטלפון שלכם ואם לא הצלחתם לבד-אנחנו תמיד כאן לעזרה. מקווים שתבחרו בנו בקנייה הקרובה שלכם.

xband.co.il